تبلیغات
سِجّین - پذیرش خدایی میرزا حسین علی از نظر بهائیان
 
سِجّین
إِنَّ كِتَابَ الفُجَّارِ لَفِی سِجّین (المطفّفین ۷)

"قبله ی ما بهائیان، قبر میرزا حسین علی است در عکّا که در وقت نماز خواندن، باید رو به قبر میرزا حسینعلی بایستیم و در قلب متوجّه جَمال قِدَم (میرزا حسینعلی) باشیم... زیرا مناجات و راز و نیاز ما با اوست و شنونده ای جز او نیست و اجابت کننده ای غیر او نه! "

و موارد بسیار دیگری که سراسر کفر و شرک است. باید توجّه داشت که مبلّغان بهائی در هنگام بحث و مناظره قادر به جواب گویی نسبت به این مطالب کفرآمیز نیستند، لذا به عرفان بافی می پردازند و برای میرزا حسینعلی مقامی بالاتر از مقام نبوّت قایل می شوند؛ در حالی که میرزا حسین علی خود معترف است که:

"هرگز مظهری اکبرِ از انبیاء نبوده."

"قدری تفکّر نما مع آنکه منتهی رتبه تکمیل هیاکل بشریه برتبه نبوّت است و اکثر این رتبه بلند اعلی را محال دانسته اند."

نتیجه: بالاترین مقام الهی بشر، به اقرار میرزا حسین علی نبوّت و رسالت است. بنابراین، معتقد شدن مقام مظهر الهی و تجلّی خدا و یا مظهر تجلّی برای وی، همه بی اساس و پوچ می باشد.



نوع مطلب :
برچسب ها :





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه